dilluns, d’agost 09, 2004

Encara em cal el portàtil?

Categoria: General

Segons Larry Becker, un ordinador de butxaca pot fer la majoria de tasques que estem acostumats a fer a un ordinador portàtil (carregàtil? :). No és adequat per a totes aquelles que necessitin una pantalla gran, però a més de l'agenda, permet llegir el correu, o les news, navegar, editar arxius de text, fulls de càlcul i presentacions, encara que siguin en Word, Excel o PowerPoint (c), projectar-les a una pantalla gran, connectar a una xarxa Wi-Fi, enviar o rebre fax, reproduïr música i video, gravar so, fer fotos i moltes coses més.

I tot amb un pes i mida molt inferiors.

Següent: El burro català al teu mòbil
Anterior: Lectures d'estiu: Free Culture

Notícies relacionades: Handhelds vs Laptops - BrigthHand

1 Comentaris:

Blogger Daniel va dir...

Evidentment cal tenir molt clar el tipus de tasques que hem de realitzar, pero segur que per la majoria d'elles podem utilitzar un ordinador de butxaca. Jo des de que tinc la Tungsten T2 i el teclat Wireless, ja no penso en un port�til. Puc fer perfectament les tasques que per la meva feina i aficions utilitzaria un port�til i em moc amb molt meny pes.

7:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest bloc pot publicar entrades.

|

Enllaços cap aquí­:

Crear un enllaç

<< Torna a la Portada