Com desmuntar un Palm Tungsten


Categoria: Com es fa?

Fa uns dies em va caure a l'aigua el meu Palm Tungsten, amb tan mala sort que no el vaig poder recuperar fins que portava una bona estona remullat. Va ser l'excusa que necessitava per desmuntar-lo. Vaig trobar les instruccions per fer-ho a la pàgina: How to open a Tungsten T3
Les vaig seguir al peu de la lletra, vaig deixar assecar les peces per separat 24 hores i... ara torna a funcionar, millor que el primer dia.

Següent: Com desar documents en format PalmDoc amb l'Abiword
Anterior: Com veure titulars xml o rss en un ordinador de butxaca

Notícies relacionades:
Tipus de reiniciacions (Reset)
Impresions Palm Tungsten T3
Surt un pegat per al problemes del Tungsten T3
Rumors i imatges d'un nou Tungsten 3

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els camins del paradís perdut - Llorenç Riber

Ens hem traslladat a palmcat.tiddlyspot.com

Conversió de text a parla en català