Ordinadors de butxaca amb GPS


Categoria:

Segurament comprar un ordinador �s com comprar un cotxe, per uns l'important �s el disseny o l'ergonomia i per d'altres la t�cnica o les prestacions. En tot cas �s una decisi� molt personal i qualsevol consell est� abocat al frac�s.

Amb aquesta perspectiva, l'�nic que puc fer �s dir-te el que jo faria, per si et pot servir d'orientaci�.

A mi no m'agrada el GPS integrat en un ordinador de butxaca, penso que s�n funcions diferents i em sembla com comprar un cotxe que sigui al mateix temps la meva casa o una paella que sigui al mateix temps piscina. L'�nic avantage de que estiguin integrats �s que inicialment et pots estalviar el cost d'una pantalla. I a vegades aquesta difer�ncia se la porta el venedor i no el comprador. A partir d'aqu� tot s�n inconvenients, ja que cada cop que has de canviar un dels dos, est�s obligat a canviar-los tots dos. El que si voldria �s que els diferents aparells tinguin bona connectivitat. I parlant d'aparells port�tils petits, que si comencem a connectar-los el volum de cables aviat ocupa m�s que el propis dispositius, hem de parlar de Bluetooth.

Jo tinc un GPS Magellan Meridian Gold que estava for�a be de preu, i el vaig comprar a Decathlon. Li he canviat el sistema operatiu 4 cops i porta els carrers de tota Europa. Ara el fan en color.

He tingut 5 ordinadors de butxaca i ara tinc un Palm Tungsten T3 que �s el que t� la pantalla m�s gran de tots el que he trobat. A la meva edat la vista ja no �s la de quan tenia 20 anys.

Si ara m'hagu�s de comprar un ordinador de butxaca i un GPS em compraria un T3 i un GPS extern connectat per Bluetooth. Aix� t� l'avantatge que pots fer servir el GPS amb qualsevol altre ordinador, de butxaca o de taula, mentre tingui Bluetooth, sense necessitat d'haver de portar o comprar cap cable.

Hi han diverses ofertes de T3 amb un m�dul GPS amb Bluetooth. Una de elles �s el GPS Navigation Solution Tungsten T3 Premium Edition.

Les prestacions m�s destacades s�n:

El sistema GPS port�til ideal
- F�cil de usar; claro y sencillo
- Instrucciones habladas y claras: en el idioma que usted elija
- Informaci�n actualizada sobre rutas: con los mapas m�s recientes
- Navegue de puerta a puerta: con la m�xima precisi�n
- Descripciones de rutas en 3D: para brindar im�genes n�tidas y f�ciles de seguir
- Puntos de gran inter�s: estaciones de servicio, restaurantes, hoteles y parkings

Les botigues que m�s m'agraden s�n Mediamarkt i PcCity. Per comparar preus m'agrada consultar la Fnac

Espero que aquests comentaris et siguin d'alguna utilitat.

Not�cies relacionades: Dos nous GPSs compatibles amb Palm

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els camins del paradís perdut - Llorenç Riber

Ens hem traslladat a palmcat.tiddlyspot.com

Conversió de text a parla en català