Avantgo i Palm OS5

Avantgo
Categoria: Aplicacions

Avantgo �s una aplicaci� de web-clipping. �s a dir una aplicaci� que transforma les p�gines web per que siguin m�s adeq�ades per vere-les a un Palm, redu�nt l'espai que ocupen. Les p�gines s'actualitzen cada cop que ese fa una sincronitzaci� o quant l'usuari ho decideixi. Els darrers anys m'ha perm�s estalviar tant paper i cartutxos de tinta en aquelles p�gines que abans habia d'imprimir nom�s per llegir-les, que nom�s amb aix� he calculat que ja he recuperat el preu del meu primer Palm.
Per�, qu� t� a veure Avantgo amb el nou OS5?
Amb el CD del meu primer IIIxe venia aquesta aplicaci�. El vaig instal�lar aviat i el vaig trobar molt �til. Per� ocupava massa. Amb els 8 MB del IIIxe plens de aplicacions, aviat vaig anar redu�nt l'espai d'Avantgo, fins que el vaig treure del tot.
Ara l'he tornat a instal�lar al Tungsten, i com les p�gines es poden desar a la tarjeta de 256 MB, qu� s�n 2 MB (el m�xim de la quota di�ria gratu�ta)?
Avantgo

Actualitzaci� (maig del 2004):
Amb la versi� lliure en catal� de Plucker, ja no faig servir l'Avantgo (veieu la comparaci� entre les prestacions de Plucker, Avantgo i iSilo).

Not�cies relacionades:
Escriptori Plucker per a Windows 1.6.2.0 en catal�
Ja tenim el Plucker viewer en catal�!

Entrades populars d'aquest blog

Els camins del paradís perdut - Llorenç Riber

Bon Nadal i feliç 2006

Conversió de text a parla en català